۰۲۱-۸۸۱۰۷۵۰۰

مولد سازی دارایی ها

(از قبیل املاک و مستغلات و موجودی های ارزی و…)

مولد سازی دارایی‌ها راکد به معنای فروش دارایی‌های صاحبان دارایی نیست بلکه به معنای تبدیل آن به ثروت و سرمایه است وبهره برداری از دارایی‌ها از قبیل اجاره و یا وثیقه گذاری است که از این طریق ضمن حفظ اصل دارایی موجب ارزش افزوده بیشتر می گردد و یک دارایی راکد را به یک سرمایه بهره ور تبدیل می کند.
مولدسازی دارایی‌ها از جمله اقداماتی است که توانایی افزایش درآمدهای صاحبان دارایی را به صورت پایدار و بدون ریسک دارا می باشد . مولد‌سازی می‌تواند به شکل اجاره دادن آن دارایی، شریک شدن با فعالین اقتصادی توانمند و خبره ، و…صورت پذیرد.
مرکز تجارت مالی ایران با برخورداری از زیر ساختهای لازم داخلی و بین المللی و با بهره گیری کارشناسان خبره در این حوزه در خدمت دارندگان دارایی های راکد از قبیل املاک و مستغلات و منابع ارزی برای تبدیل آنها به سرمایه های مولد می باشد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

درباره ما

یکی از مهم ترین سوال های همه ما اینکه بازار مالی چیست و انواع بازار مالی کدام است؟ بازارهای مالی یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی هرکشور هستند که وظیفه اصلی تامین مالی بنگاه های بزرگ را به دوش می کشند. هم چنین به تازگی شاهد شکل گیری بازارهای جدید مالی مانند بازار رمز ارزها هستیم.

مشخصات ما

شبکه های اجتماعی

تمامی حقوق وبسایت متعلق به تیم طراحی مرکز تجارت مالی ایران می باشد.